Friday, March 20, 2009

Bunge Dulang - Preview

Heee..dah siap..tp baru satu je..huaaaaaaa...

Tp takpe..mayb weekend ne akan usahakan lagik..adeh2..mmg memerlukan keazaman yg tinggi buat munge ne..sebab sakit pinggang dan juge..jari2 boleh luke dan terkopek2 kulitnye..huuuu..

Korang tgk la ek..aku rase kene kecikkan cket yg 2nd bunge tu la..sebab cam tak nampak bunge yg paling kecik..hehe..sume same saiz je..uhuhu..pastu kasi panjang tangkai n letak lebih reben..Takpe, ne first attempt..nanti usaha jaya lagi..hopefully cantek..huuu..any komen kawan2?..untuk kasi cantek...huuuu..








Besepah lak susunan munge n manik ne nampaknye...mane taknye gile eager nak cantum2 sebab dah penat mencelup dan membentukkan wayar..apelagi zap2 camtu..hehehee

notakaki: sepah2..kene susun elok2..huhuuu..

5 comments:

nurul aziyana said...

cantik..serius cantik..hehehe..tp mmg btul..pedih jari+sakit pinggang uat bende nih..erm i think klopk yg bawh tu besarkan ckit dr yg ats..overall well done!!

myheart said...

huhu..cantek ke..tp tak puas ati lagi ne..ooo..besarkan kelopak yg bawah ek..kire tambah2 lg kelopak die ek?..okey2..nanti kite try eh..thanks sifu..heeeee...

bride-to-be said...

syabas kerana sunggoh kreatif buat bunge.hehe..shud be proud of it sbb hasil kerja tangan sendiri..sayep smua beli yang dh siap je.haha

nanonano said...

heheh xreti nk komen..
sbb jeles je tgk org buat bunga dip menjadi..
huhu :p

myheart said...

bride-to-be ->sgt gembire bile siap..hehee...

nano->tape..try lagi..kak aziyana kite kan ade leh guide...mest jadik punyo..hehehe