Friday, February 27, 2009

Munge dip..

Semalam aku dah test wat mung dip..hehehe..


bolehla..dikatakan jadi kot..huhu


tp br buat cket je..uhuks..agak pening memikirkan warna die..


aku wat combination putih ngan gold..manik2 aku beli yg mcm pearl tu...hmm..

aku fikir bunge besa nak wat kaler gold..bunge sena tu kaler putih..tp manik aku dah kaler putih..adeh pening seketika..takpe la..nanti aku try mix n match..

tgk teaser dulu..hehe



gaul2 cket ngan thinner



ne dah siap dibentuk..adeh..bentuk gune jari je..lepas da siap..bsh tangan rase pedih2..huhu..termengelupas kulit2 dijari sebab ujung2 die tu kan tajam..huuu..yea kene cari playar muncung tirus secepat mungkin...



wat banyak2 dulu..suke wat munge kecik ne..hehehe..



sesi mencelup



fokus cket..tara...da siap..nanti nak letak golddust..kasi mengelip2..hehehe



mmg btol ckp aziyana...brand ne cepat keras..yg kaler putih ne ok lagi..tp yg kaler gold tu tersangat likat pekat..huuu...so agak tebal kat tepi2 die..uhuks..lepas tu terase penat..

make sambung la len kali..ihiks...

5 comments:

nanonano said...

comey lorr..
sy xley start lg buat bunga dip ni,
kene buat last2 minit,
sbb bunga dip ni kalau byk2 xbley simpan dlm kotak..
takot rosak kelopak..
huhu

myheart said...

nano kawen bile eh..kite pun tatau la patot ke wat skang ne..tp kalo nak simpan dlm kotak kene wat kotak asing2 kot..cam kat kedai tu..huhu

yaya said...

nice... chanteq nye.. mcm mn nk buat, nnti aku nk buat ngan aisyah, aktiviti bersame ibu..

Anonymous said...

fit..bunga dip ni mama ijan buat masa ijan kawin..ala2 bunga lily..ehhe color coklat pekat..dia buat sehari sebelum nikah..maklum la org expert..so fit pasnih leh la buat tuk kwn2 fit lak..;)

myheart said...

ijan->sehari seblom?..adeh terelnye mama ijan..fit buat sehari satu pon tak lepas..penat wooo