Monday, February 23, 2009

Busy..

Uh..arine sgt bz..huwaaaaa...smpi sakit2 kepale n rase nak muntah..adoi..aku rase aku ade migrain la..br setel report..coding halfway..rest kejap..seyes rase nak muntah bile berpk..huhu..


Owh, kepada kwn2..saye amatla teruja sebab dapat souviner kan..hehe..mcm dak tecik dpt adiah beday...


Sebab ngah bz.kite letak satu item dulu..ngeeee...




kasut biru - donatello



jadik model jap..abaikan kaki yg tak cun tu kan



kebetulan aku pakai baju kaler sebijik warna kasut..owh tu encik rebak pon pakai siper kaler biru..baju pon same kaler biru..hari biru sedunia..hikhik2..


bnyk jgk encik rebak belikan untuk kami satu family..tp yg bestnye aku dpt 3 pasang ken baju..ihiks..best2..almaklumla..aku jarang tempah baju..uhuhu..liat nak beli ken n tempah ken..tp bile org dah bagi harus kite p tempah cepat2 kan..sblm raye, nanti sume tak terima tempahan..kes baju raye aku..dah 2 taun baju raye siap selepas raya..sebab tangguh2 anta..last2 lepas raye baru terhantar..uhuhu

notakaki : nanti update adiah len plak eh..:p

No comments: