Monday, January 12, 2009

On Saturday..

Ari sabtu lak..aku n encik rebak kuar lagik..

motip utama...p daftar kursus tawen..lalalala..dah setel..

pastu g jusco..ingt nak sebey2 tetttt...ape tettt tu?..hehehe..xnak cite lalaalalaa...

skali jusco au2 tu tak banyak kedai yg sewaktu dgnnye..so aku pun tetibe nampak kedai baju bajan...hehehee...sebab aku ade cardigan yg half tu kan..tp takde baju tshirt yg sesuai nak padankan..so aku p masuk giordano..pastu tetibe jumpe lak baju ku berkenan..belang2..hehehe..tp encik rebak kate baju camtu cam baju tido..huuu...tp aku tak kire nak amik gak..memule try saiz s..wah..teserlah lengkok2 tubuhku..adeh fit beno ler..tau ler name aku fit..tp aku tak suke la ketat2 sgt...tgk org len pakai lawo..tgk aku pakai pun cam ok..tp aku segan batu fitted2 ne..kang ade jek aku nak kaber2 kang..hahaha...

so aku amik saiz m..hehehe...tp aku tak amek ganba..sebab aku adelah malu..ngeee...nanti eh bile aku pakai baju tu aku letak cne...

Pastu kan..jumpe tako tao..tgk peej makan kat blog die cam sedap jekk..bau die pun cam menggamit2 aku kan..eceeee...hehehe..so beli la..aku beli yg ne..



udang didalamnye..bnyk tulisan2 cine..seb bek logo halal die bapak besa kan..



tukang masak die ckp pun tak dgr..dahnye mulot bertotop jek..huhu



dan2 smpi kete tros bukak..tetibe aku lapau..hhahaa..



nyum2...



encik rebak makan satu jek..aku makan 2..hehehe..sebab aku rase cam sedap..tp kalo kuah kat luar tu bnyk mest lg sedap...hehehe....


Pastu setel sume balik umah..pastu petang ke malam..mood aku adelah sensitip..huh..tak suke bermood begini..adelah sgt tak best..sebab ape?..ade la..


2 comments:

yaya said...

kalau aku pg mid mesti aku beli tako. abgjasin suke udang aku suke sotong.. kdg2 pg mid semate2 nk mkn tako je.. hehehe..

Sheeta dari Laputa said...

Tako Tao ni adalah amat best!!!!!

Sangat suka yang Abalone ngan Octopus.

Letak byk2 fish flakes. Yang paling best One Utama. Series heaven makan benda alah ni. erk.