Tuesday, January 13, 2009

~Bile sensitip~

**Ne adalah outo publish..mase ne aku kat putrajaya...handle training..huwaaaaa...


Okey..ape korg wat bile sensitip...ape aku maksudkan ngan sensitip?..

Sensitip ne bile korg rase kecik ati ngan sesorang..kire hati korg tersentuh la kan...ape korg akan wat?..

kalo aku..

**jika tahap kesensitipan aku tu melambong tinggi..aku akan...nanges..
xkire la..kat lam kete, tgh2 org ramai, ataupun lam bilik adik lelaki aku...aku kunci pintu, dok dlm senyap2...hahhaaa..aku rase family aku dah tau la kot nape aku slalu berkurung lam bilik tu..adik lelaki aku slalu takde kat umah..bilik len dah kene konker..huhu...tp bese la slalu kene kaver2 kan..(bak kate cila cengeng..kite supe la yunk)

**lepas aku lega...Aku p wat sesuatu n membusykan diri aku...cthnye..tgk cite kegemaran aku..tp kenkadang cite tu lak mode sedih..alahai..smbg nanges lagik..hahahaa..

**aku pasang lagu kuat2..dan nyanyi bersame2...wah kalau dpt jerit lagik kuat lagi best..sebab melegakan..harhar..

**bwk kete laju2?..(kenkadang, bile rase tak tahan sgt...huuuu..leh lak tak ingt mati kan..dush2..)

** tu je kot..huuu..so sesape nak kongsi bersame??..

No comments: