Friday, November 14, 2008

Sayang Diri Sendiri - merapu cket

Nampaknye itu satu perkara yg susah nak dilakukan...

Kadang2 aku terfikir...kenapa susah untuk syg diri sendiri...

Kadang2 kerana cinta,

Kita tak selera makan, tak lena tidur, tak boleh buat kerja, fikiran kusut, hati sedih rase nak

menangis sepanjang mase, tak jaga diri sendiri kan..

kadang2 terfikir nak menganiaya diri sendiri?..teruk kan?..betapa sygnye kat org tp tak syg

diri sendiri...

tp kalau diri ini tak ada mcm mana nak syg diri org lain?..btol tak?..hmmm...

Tapi org tu tau ke kite menyayangi dia lebih dr kite syg diri sendiri?

Dan mcm mana kalau satu hari kita takde untuk menyanyangi org tu...adakah baru mase tu

akan disedari kewujudan kasih syg kita ne?..



Entah la..

Selesai kemerapuan untuk ari ni..

2 comments:

GuRL said...

sayangi daku..

peluklah daku..

janji dengan ku..

semai cinta nan satu..

kate datuk ct pd datuk k...

GuRL said...

mungkin bila kite dh xde, baru die akan sedar betapa berharganya kite nih..