Monday, November 10, 2008

Bluerkkkkk...


Hilang kegembiraan aku smlm...korg penah tak rase, bnyk sgt keje smpi tatau nak wat yg mane pastu korg p buat mende yg tah ape2 yg bukan diantara keje2 yg bnyk tu?..hahaha..aku rase tekanan..bosan gile...

Tp semalam..penat seh..meround cr brg...last2 beli cket je...wahahaha..tabiat aku ler tu..sebey2 pusing2...tak bekenan gak last2 tak beli..tp seb bek ade bnyk gak la mende aku beli kan...da la ujan...men kejar2 lam ujan laks tu..huhuhu..



kalau majuk muke jadik monyok n tembun camne...ne muke penat amat dasat...wahaha





pastu wat muke comellll...kengkonon la..wahahha





air mangga die sgt shedap... buah mangga dipotong2 dan dimasukkan skali ke dlm jus mangga...nikmat..nyum2..



ne kuew tiaw tomyam aku makan semalam..shedap gak..bnyk seafood..

Makan kat Amin selayang..best..murah dan sedap...our fav kedai...tp menu die je kurang..kalu tmbh variety mest lg best...kitorg makan 2 org 9 hengget sengah je...by makan nasik goren kampong..air siap leh share...bnyk wooo...sedap2...hmmmm...



1 comment:

sue said...

ko tau tak aku lapa skang nih !