Tuesday, October 7, 2008

Skandal?...

Hmm..bila lelaki n perempuan saling mengatakan cinta antara satu sama lain bukankah perlukan kesetiaan?..tp nape bnyk cerita yg aku dgr yg tak sedap didgr..

Bila sang lelaki yg katanya cinta boleh plak ber"cinta" ngan pompuan len...aii..tak ckp sorg ke?..mmg lumrah lelaki tak ckp sorg kan..boleh plak men sorok2 kat blakang...yg dah tau ne takpe la, bg aku mmg patot la ditinggalkan lelaki yg tak setia ne kan...tp yg sorg lg tu..yg tak tau die tu yg ke 2 cane plak?..huhu...pedih tol..for my beloved friends...stay strong...bnyk lg lelaki kat mesia ne..tp tu la..nak jumpe yg benar2 ikhlas n jujur tu mmg susah...

Apetah lagi skang ne, lelaki n perempuan kekadang same jek gatalnye...tak kire la kawan bek, opismate, org tak kenal..senang2 jek leh jadi perampas...bak kate sorg opismate aku..ingt kawan baik tu leh caye ke?..bnyk kawan tikam kawan skang ne...aduii..aku mati2 ler pertahankan..takan la kawan bek sendiri kite nak tikam kan..tp mmg terjadi...dah pernah ade cth yg berlaku..

Bukan takat lelaki jek gatal ngan pompuan len, ade gak pompuan yg menggatai ngan laki..just gunekan penampilan diri...rambut kasi rebonding cket...meliuk lentok cket..manje2, lemah lembut cket..dah leh wat lelaki cair..bukan dikira laki org ke, tunang org ke, bf org ke...tetibe perasaan sendiri org tu syok kat die...ape lagi mulekan la aktiviti menggoda..laki pon masuk perangkap...adui..please la perempuan camne..mane la maruah awk tu...bnyk lg la laki yg bebas kat dunia ne...

Hoho, aku lak terbawak2 kan..skandalnye org len..tah la...dunia nak kiamat..mane2 pun mende ne berlaku...semoga aku dijauhi dari perkara macam ne...bagi aku kesetiaan tu penting...ckp la setia pada seorg...n kalau pasangan aku berkata die ade hati kat org len..aku rase aku takleh nak berkongsi kasih..just let me go..sebab aku sgt cemburu dan sgt bersikap kongkerer...hahaha..skang boleh la cite kan...tatau la..papepun...thread ne aku wat khas untuk member aku..sian die..

So pempuan2 yg terase nak menggatal ngan lelaki hak milik org len tu fikir2kan la yea..langit tak semestinye cerah..kang hujan kang..basah lencun ko dibuatnye tak pun karam dek air banjir..hohoho..adios...

No comments: