Monday, October 13, 2008

Ari ahad..semalam

Kawan2 ku kate nak dtg ari umah..maka aku pun kene masak2..ayah soh masak laksa..cila n yaya request lontong n gulai nangka..hehe..diorg dah ketagih nak makan...org minang jek makan nasik hempet ngan gulai nangka ne..

Ari sabtu pagi aku g pasar.pastu kelam kabut lak p tgk umah kat sri gombak..adui pening gak aku nak arrange mase..seb bek sempat..tp umah tu cam kecik noo lak plak..tuan die lak cam cerewet..ish rimas aku..so aku wat keputusan tak jadi amik..sebab mintak dep 2+1 ade die kate dep untuk api air 600 kalo 8 org duduk..cancel!!..

So aku penin..semalam sebelum kengkawan datang sempat gak tgk umah kat taman wilayah..3 tgkt..ruang tamu besa gak..dapo pun besa..tp bilik lak kecik..sewa 750...huhu..mahai sgt la plak..ngah pk lg ne..tp rase nak cr umah len lg..adui..mane nak cr umah sewa ne...penin2...

Semalam yg dtg tak ramai sgt..cila n partner, yaya n partner, nat..yg len sume kawan syak n ayah..alhamdulilah..sume ckp laksa aku sedap..ihiks..seb bek jadik..n abeh lak tu..

ne ganba2 yg ade..umah aku kecik je..sepah2 cket..sebab tu aku nak cr umah baru..waaaaaaaaaaaa.....sape tau ade umah kosong..bitau la kat aku contact no die yeaa...







da..malas nak upload bebanyak..huhu..penin la..nape ngan aku neeee...

No comments: