Friday, September 5, 2008

Mereleasekan tensen jap...

Penat gle kurasekan ari ni...setelkan mende untuk g sabah sarawak..tp ade satu mende lagi aku tak wat lagi..adeh..tp aku dah penat..esk2 la aku buat..huhu

Malam ne ade majlis berbuka puase kat restoren felda villa ape tah..korg nak tgk menu die tak?..hoho..terliur siot...


so sdg bersabar menunggu waktunye tibe..hehehe...mintak2 la makanannye sesedap yang diwarwarkan yea...satg nak bodek bos mintak wit raye lebey cket leh tak?..hohohoho..da menong da aku ne...yea pg tadi aku sakit pewot lg..ade la lam 3 kali p toilet..lembik selembik2nye..huhu...petang ne plak ditugaskan jadi usher tunjuk seat para tetamu..adoi la..mintak2 aku tak pensan kat ctu..

aku rase ade yg tak kene la makanan kat kelantan tu..balik je smpi skang aku tak bek2 lagi..huhu..ape la diorg letak yea..huhu...

esk aku akan bertolak p sabah..huhu..first time nek flight..siap kene ejek ngan bos..sabo jek la..tapi takpe, satu pengalaman baru untuk dicuba....nanti kalo free akan ku update blog ne..kalo idok tg ler seminggu lebih lagi..huhuhu...

adios amigos..

2 comments:

l a n z™ said...

nek flight cm nek kete jer...cuma atas udara..ngee!!

yaya said...

aku hrp ko xdpt flight yg umo sedekad.. dinding bleh kopek.. uuuuiiii seriau...