Wednesday, September 3, 2008

At Last...

At last..a week break after 4 weeks on the run...sabtu je ade kat umah membuat aku penat...kadang2 sabtu pon aku kuar...hohoho...melepaskan rindu...:P...tp break pun..ramadhan dah bermula...huhu..satu rutin baru perlu dijalani..

Sbnrnye ade banyak cite about our outstation journey...tp malas la plak nak upload ganba bebanyak kat cne..lmbt..huhu..kene upload sesatu lak tu..so aku jadik malas...hehehe...


Next week kene p sabah n sarawak plak..adui...jauhnye..di bulan2 puase ini...tak dpt kubyg keletihannya...ape pun kene hadapi dgn senyuman...huhu..

Last week, a day before puasa..something sweets happen..sweet sgt..tp takleh cite...bile dah tibe masanya aku cite kat cne...skang kene senyap2 dulu...:P...tp tu la..ada je yg suke mengganggu kan bile kite sedang berhappy2..adoila...

Kdg2 nak jek aku jerit kat tingge org tu..."PLEASE LEAVE US ALONE...FOREVER N EVER"..Boley tak?....nape la die tak paham2...hai, entah la..

Tgk mood aku dah terganggu balik..pepagi dah emo..ish2..mane kengkawan aku neh...meh la jenguk blog aku neh weh...sob3...

7 comments:

yaya said...

aku tau dah ape yang sweet sgt tu... ngeh3..

myheart said...

syhh...kalo da tau sonyap2 jo tau...

yaya said...

ye cik myheart, saye senyap2.. shhhh diamdiam shhhh...

cinta said...

sweet september

Reb@k said...

hah? apa yg sweet sgt tu? adakah ia gegula? atau manisan atau adakah ia madu? =p

yaya said...

shhhh diamdiam

myheart said...

aah..btol ckp yaya tu..shhh..diam diam...