Thursday, September 25, 2008

akuu.....tatau nak letak tajuk ape..ngeee..

Mest sume org mood nak raye kan?..hmm..aku start cuti sbtu...bnk mende nak kene wat neh...huhu...plan on saturday nak g beli baju raye adik2...b4 tu beli barang nak wat kuih raye...huhu..baru nak buat kuih raye..adeh..sempat ke idokk...aku kene kerahkan tenaga askar kat rumah tu dgn bersungguh2...ihiks..ahad plak nak beli baju diaa..baju aku?..xyah la kot...beli kasut jek...suke tgk kasut kat blog redmummy ne...cantek n simple..tp tatau la rege die brape...huhu..tgk la nanti...kalo murah aku rembat..kalo idok beli je kat vincci nu..


Malam ne ayah dia ajak g berbuka skali kat de palma hotel (yeke dijemput skali b?..:P)..adoi..segan la saye..tp bile lagi nak bermesra ngan fam dia kan..mase2 camne la..uhuhu..kekok lak rase..takpe2..blaja..step by step..ngeee...


Hmm..sume org tak sabo nak raye..aku lak kene bersabo sebab nak siapkan persiapan raye..uhuhu..baju, kuih, umah..adui..mintak2 ler sempat...sian mak wat sorg..takpe biar mak ilek cket taun ne...selebihnye aku leh uruskan..yeke leh?..uhuks...


Esk lak ade majlis bebuka pose kat bora ombak..ex smklk..hahaha...tercapai gak impian ko ye fidzah..nak sgt makan kat bora ombak tu..xpela..saye tak kisah..walaupun mahal n rase tak berbaloi...sebab ade org yg kene banjeee...ihihi...sesape yg dah penah g bora ombak ne kalau ade review bitau la yea..sedap beno ke smpi buffet die 55 hengget..huhu...bile lalu siang2 restoran tu cam pondok terbiar je aku nengok..tatau la memalam jadi satu tempat yg indah..hehehe...


Nanti insyaAllah aku letak ganbo..tu pon kalo hs aku ne leh nampak muke org memalam...hehehe...

No comments: