Sunday, July 27, 2008

Tired...

Terbukak fs yus...with status...

"...Terimalah seseorang seadanya. Kebaikannya disyukuri, kekurangannya diredhai..."

Tatau nape, beberapa hari ne...aku mudah tersentuh..mudah menangis...mgkn kerana hati terkenang sesuatu yang pedih...yup, sgt pedih..bgtau la kat sume wanita dlm dunia ne..pasti mereka akan memberi jawapan yg sama..sedih dan pedih...

Tadi baru balik dari satu majlis makan malam..bos kami yg bermurah hati telah menyumbang untuk rumah kebajikan tersebut.dan kami telah diberi peluang untuk ganti tmpt bos,makan..hehehe..hampir2 lagi aku menitiskan air mata bila dgr diorg baca Quran, nasyid....mgkin dah penuh gak mata aku ngan air..tp control2...these kids lg bernasib malang dr aku...

Entah la, sekali lagi aku berasa penat..penat dgn hidup aku...rasa nak lari disudut dunia...terase adakah org lain yg akan merindukan kehilangan aku...adakah org lain yg mengingati aku...dikala aku sentiasa mengingati mereka....

Sgt susah untuk aku berasa gembira..pasti ada saja halangan atau sesuatu yang berlaku..seolah2 aku ditakdirkan untuk gembira hanya seketika...mgkn satu hukuman untuk aku...aku yg banyak berdosa...

Aku redha dan berserah...semoga akan muncul satu semangat baru dlm diri ini...

1 comment:

illa said...

hoho...fit jgn la cakap mcm tuh...takde org yang takde mslh..sume ade mslh..takde org yang tak nanges sume nangis....

gembira tuh tak semestinye bahagia...nangis tak semestinye sedey...itu tandanye Allah nak kita ingat Dia..dan nak kita tahu dia sayangkan kita sbb tuh dia bgi kita ase gembira dan sedih ..so bersyukur jek laaa...k