Friday, June 13, 2008

Last week...

Hmm...bile ade mende nak cite..leh plak mood aku ilang..tros ilang mood nak becite kan..so bile mood ade balik..br la nak cite kan...yela..dah happy2 tetibe tersentap plak...manede mood nak cite..


so skang agak happy, mood plak ok...cume enjin lom panas lagi nak setat keje..so kasi panas dulu ngan blogging mende yg kubuat weekend lepas dlm kesibukan kerja..

lam bz2 ari sabtu aku melarikan diri dari keje...p nengok anak member..yaya+abg jasin=ecah..hehe
smpi2..cila da siap mandikan die...dak tecik tu dah tido lak..huhuu..nasib ler..tido2 pun aku sempat posing..siap ngan aku2 terbaring skali..hahaha



nengok kakinye tu...maknye tak bedung dak ne..ish2..




cedapnye titon tak sedarkan diri..hehe..kitorg lak galak nganco



haa..ne siap ngan aku2 terbaring skali..





da mangun da...sian die pening2 nengok mende tergantung2 tu..ape da maknye


pastu petang tros p nengok cite Kungfu Panda...



sgt comei tembam dan melantun..hohoho..

best gak la citenye...siap kene beli tiket pepagi tu...petang br tgk..sebab yg reserve punye awal2 dah abes..giler ar..pastu panggung gile penuh..smpi row depan sekali pun penuh..pergh mest kuar wayang pale rase nak tercabut..hikhik...


balik umah..agak penat..pastu mule la adegan sentap menyentap..smpi esknye..huhu..dah lumrah alam kot...tatau la cane..

yg pastinye ahad tu keje cam nak gile..hahaha...weekend ne cane lak eh...adeii...



3 comments:

yaya said...

Uihss anak aku ke tu.. comeinye.. update sket, yesterday bwk aisyah pg klinik (kene enjet).. last nite dmm pulak.. sian aisyah, merengek je..
baringkan mengiring (sbb peha sblh kene enjet), peluk 'tiger'(bucuk), tepuk2 smpai tetido..
dmm2 pun comei gak tgk anak aku tido peluk tiger nye. geramnye,, rase nk suruh fit kawen cecepat.. kehkehkeh

p.s:korang xjumpe tiger ms dtg umah aku sbb binatang tu tetgl umah makcikin aisyah. ayah die xnk pg amikkan.

Fitriah said...

wuaaaaaa...aku tatau nak kawen bile..apetah lagi nak ade anak..ko neh..huhu..

yaya said...

aiseh.. jgn emo.. aku ckp je, xpakse. ampunkan kami penunggu gua ampunkan kami penunggu gua..

ntah bile la aku nk ade mase update au punye blog nih