Tuesday, May 20, 2008

Tiring Day.

3 days..org len p holiday..kitorg bertungkus lumus kat opis...hahaha..sgt penat..kerja pun straight jek..tak pandang kiri kanan..internet pon xbukak...bukak server jek..hahaha..sgt klaka..takde la yg klakanye bukan ape..skali tetibe UAT takde user dtg..pergh sakit ati btol..teruk la diorg ne..so untuk ubatkan skt ati nak update la blog cket..setelah tadi ubat perut dulu sebab lapo..huhu..1 sengah baru makan...pg tak breakfast..nebes punye pasal...perut bunyik2 lam kete..pastu mate takleh nak bukak..tp tidonye idok..huhu..

update about last few days...





on the way balik umah..aku suke amik ganba langit..satu mende tp leh jadi berubah sekelip mate atau perlahan2..bile sunset or sunrise langit tu akan jadi kaler len..bile hujan akan jadik kaler len..bile malam akan jadi kaler len..ctk sgt..kali ne aku dpt langit mase nak sunset..tp warna die jadi cam pelangi cket2..cantik...kat trafik light cepat2 aku capture...






ini plak ours babe...hmm...this day make my day...walaupun happy hanya utk semalam...rase happy yg susah untuk kembali lagi...



belum besihkan..segar dr ladang..siap ade lumpur2..


kaler pink pun ade



Bunge diatas pehaku....



adik aku skang cuti sem..de p cameron..aku pon gatal kirim munge ros..thinking of some one.hmmm..tp aku kirim skali 2 jambak...24 kuntum..haha gile bnyk...kebetulan adik aku balik tu esknye hari guru..malam tu jgk aku p buang dedaun die, besihkan cket, buang duri die..balutkan untuk djadikan adiah oleh adik2 aku kepd cikgu diorg..hahah...bek kan aku..and for me..aku bersihkan bunge ros yg the rest for that "someone"..plan untuk beli wrappers yg cantik n balut sendiri esknye.walaupun takde reason aku nak kasi munge ne...actually i'm expecting bunga yg agak besar kuntumnye..tp takpe la..adik aku kate saiz ne je ade..hmm...then suddenly something happens...semangat aku nak menghias munge tu ilang...n sian bunge tu terbiar kat lam bekas berisi air tu...smpi la 2, 3 hari die layu....hmm..nothing was forever...


Kepalaku da pening..semalam nape tah penyakit takleh tido aku dtg balik, ngan semput skali..sue kate dr ckp kalo camtu sebab bnyk berpk..hmm..yeke...penat ku berpusing...
kol bape telelap tatau ler...tp aku rase cam br 5 minit tido da terjaga balik..sob3..kol 6 lebih da..bilik da terang disinari cahaya lampu sebab adik2 aku nak p skolah..mak plak klinik..tekebil2 la aku takleh tido lagi...huhu..nak balik...titooonn...

No comments: