Tuesday, May 13, 2008

Sedih...

Dlm beberapa minggu ne aku asek diselubungi perasaan sedih...
tp kdg2 perasaan tu hilang sekejap dek lawak yg aku mmg rase sgt lawak...

gantung tak bertali...
ila: cube bayangkan timba yg tergantung tanpa tali kat perigi..(haha..merapu ke ape)..
fit : boleh plak terpk..cane la timba tu nak tergantung kalo takde tali..
ila : sebab takde tali la die dok kat lam perigi tu teroleng2..(hahaha..ayat yg aku pon tak pasti btol ke idok)..takpun ade tp tali die lutsinar..tak nampak...hahaha lagik...

dan seterusnye mule la melalut plak...

perigi cari timba...
ila : skang tak men dah perigi cari timba...biar la perigi nak cari timba..takkan nak tg jek timba tu dtg..kot2 dtg timba boco ke, kecik ke..bek perigi cari sendiri timba die nak..
fit : ler, kat perigi tu melekat cane nak jalan..tp sah2 timba tu takde kaki gak nak jalan cane..hahaha
illa : boleh jek perigi cari timba..tp perigi tu xleh la perigi buta..(hahaha)

apetah lagi aku tak henggat..
lawak ler..sebab tu aku nak letak..hahaha...
ilaa...kasik edit n tambah lagi..

selebihnye..bace tuan punye badan punye story..ila blogs

5 comments:

illa said...

perigi buta tak nampak jalan susah nak jalan...haha kene pinjam mata aku yang bersinar ( bukan silau ) hahahh...dan lagi mmg la perigi takde kaki nak jalan cari timba..jgn lupa timba pun takde kaki nak cari perigi harapkan org yang beli dan guna kan ia...hahha....dan lagi....skrg mana ade org angkut air dari perigi...sbb syabas dah salurkan kerumah mengunakan paip yang berkualiti..so...dah takde istilah malu jika ppuan suka lelaki...hahah zaman moden ape nak kesah ....lagipun lelaki skrg bukan semua betul hahaha....jadi sbgai ppuan kita berhak memilih ...itu jek sekian dari illa

myheart said...

owh lupe..skang dah gune paip..hahaha..tp ade paip pun kene ade timba gak..eh bukan2 moden cket..gune baldi...sian kalo perigi yang tak jumpe2 timba kan..tp yela..dah perigi penuh smpah mest takde baldi nak dtg..huhuhuh..

dah marang merapu aku neh..hahaha..

illa said...

ingat seperkara lagi perigi penuh sampah adelah lebey baik dari timba yang bocor muahahahaha...takde guna timba yang bocor akhirnya masuk lam perigi yang penuh sampah..so perigi wpun penuh sampah ia tetap berguna wpun menjadi tempat buangan sampah....jadi ape pun perigi tetap menang dan berguna hahahah

myheart said...

wah..begitu bergaya komen dari cik illa kite..boleh jadi menteri pembangunan perigi..eh wanita..silap..hahaha..

sue said...

wah ...budak2 ni ...aku ni nak pengajaran yg baik dr mereka2 innieww...tpi mcm mana ... mereka buat aku jadi pening .. ehe ~