Tuesday, April 22, 2008

Starting yg tak baik...

Pagi2 da wat aku panas tau...sbnrnye da lame la gak aku tensen ngan harga makanan kat area opis ne..ne bukan fitnah yea..tp pengalaman aku..n org len bleh nilai...

Kat area opis ne ade 2 kedai makan yg mainly slalu org pegi..satu name die Damai, satu Ketumbar...

makcik kat damai ne kan..haih tak paham la aku..sekali aku pg beli nasi goreng+mee goren..kuantiti cket2..die kire 2 ringgit..mg depannye plak jadik 2.50..bygkan la..kalau aku p beli nasik lemak kat tmpt len 2.50 da dpt nasik lemak+ayam+telur mata..well walaupun 5 posen..tp aku rase dgn 2 ringgit tu da bnyk gak untung die..geram btol aku..penah skali beli nasik lemak ngan telur mate die kire 3 hengget..giler ke ape..tros aku sound ckp mahalnye!..die jawab bese la dik, harga restoran..ye le restoran, penah satu hari aku nampak tikus men kejar2 atas syiling..ish..takpe pasne aku boikot abes kedai tu...

lagi satu yg ne mmg aku da boikot da walaupun kedai tu mmg aku suke lauk pauk die sebab bnyk n sedap...sambal belacan die mmg sedap..pandai makcik indon tu buat..tp ya Allah harga mahal taraf restoran 4 bintang..padahal kedai bese..cube byg..nasik+sayo+ikan patin=rm5...

mayb sb aku ne gaji takde la bnyk sgt so bekira cket la..tp takpe la kan..da kite tak mampu nak makan ari2 kat ctu..maka kite takyah la makan kat ctu kalo tak mampu..so sesape yg agak tak mampu takyah la makan kat kedai area ne yea..

dah2 aku nak makan nasik goren+mee yg mahai ne...babai

2 comments:

Reb@k said...

wah... pepagi dah tak best...ish3..ne mesti effect sampai ke ptg ne..huhu tatotnya...

Anonymous said...

huhu.... tatot gakkk.....