Sunday, April 13, 2008

Sabtu..12/04/08..

Semalam..seawal kol 7 aku da mangun..pastu iron2 baju..pastu basuh pinggan yg melonggok kat lam sinki tu...konon2 basuh pinggan nak tolong ringankan beban mak la cket.sebab mak tak sihat lagi...huhu..pastu terkocoh2 p mandi..nak p serbis center kol 9 kene ade kat ctu...huhu..kalo idok lame la nunggunye tu..

tepat kol 9 sampai kat ctu..by tak smpi lagi..pastu kene lak beratur..kat ctu ade la 3 4 org pakcik makcik tg turn..lepas tu org tu kire2 sume die kat 120++..padahal mase first service katenye 2n serbis 80 lebih cket je..da la bajet aku seratus jek..huhu..pastu tolak cleaning mende tah br la dpt 80..pastu die bukak plak bonet kete tanye ade penyerap ape tah kat bonet tu takde..tkt lelame nanti karat..kene lak tmbh 80 hengget..adei..terober2 bajet dah aku..bawak wit 150 je..seb bek by ade leh tmbh..huhu...

lepas sebis n basuh kete..kitorg nek kete memasing p selayang..pas anto kete aku..nek kete by menuju ke putrajaya...yuhuu..bestnye..lame tak kuar dating camne..huhu..tp mmg hari tu aku rase tekak aku sakit..sebab bnyk becerita kot..mmg bnyk aku bualkan ngan dia..mcm da lame tak jumpe plak..heheh..yela..skang ne die bz keje pastu dpt jumpe kejap2 je..so hari ini kitorg abeskan mase sehari bersama.g makan2, tgk wayang..cite ne


Nim's Island

Memula ingtkan tak best..tp menarik gak la..jalan cerita yg simpel tp disampaikan dgn gaya yg lain dr yg lain..pastu siap ade ribut2 kat laut kan..smpi malam tu aku mimpi pasal tsunami..huhu..siap besambung2 tu..ngeri aku..

pas tgk wayang adik aku msg lak..die nak pinjam wit..huhu..maka by dgn baik hatinye kate..jom la kite p bangi..alang2 da dekat...maka p la bangi..sempat la snap ganbo..pastu g pasar malam..yea..rase da lame ku tinggalkan universiti aku ne dan juga kemeriahan malam sabtu..sob2..teringt balik kenangan kat kolej...


pastu balik lalu kajang..teruskan misi shell by..huhu..tp sygnye tak kesampaian..sume shell takde..da la tgl lagi satu jek nak ckpkan collect collection ferrari die tu..huhu..xpe nanti kite jelajah lagi shell yg len yea..



Kat taman rekreasi UKM..


mase nak balik..matahari terbenam...


cantik kan??

pastu kan..elok2 kat kajang ade sate haji samuri yg beso..tp kitorg target nak makan satay kat haji samuri taman melati..yela memandangkan perut still kenyang lg kan..skali bile smpi..pergh penuh sepenuh2nye..last decision makan la kat old town sebelahnya...



its him



its me..adei tudungku agak bersepah..



its old town



its us..gumoknye pipiku..ohoho..



makan kat old town white coffee..sedap gak la..

Kesimpulannya..semalam adalah hari yang menggembirakan bagi aku..sehari bersama dgn yg tersyg..after what happens..aku semakin menghargai detik2 kami bersama...n ini la satu2nya masa yang menyerikan hidup aku..tatau la..kalau penyeri ni takde cane..huhu..anyway..thanks by..for this precious moment..i love u..always forever...

4 comments:

fit said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

well, mmg jarang2 nak dapat masa mcm ne tau, tapi nape tak bitau yg kita dah p 7 shell semata2 nak cari keta tu..huhu... anyway..mmg hari yg mengembirakan, love u too syg =*

Sarah said...

ai...Sarah Radzi ni...hemmm i confius sketla...ni blog Fitriahkan?...n your boy tu budak Xybase?...macam kawan i lak...but takut salah orang...u balas then i cite lanjut...k? see ya...

Sarah said...

hahaha...memang tak disangka...azhan tu boy ko?...dia keje Xybase kan...? ramai da bla...tak kisahla...tu cite dorang...anyway saje nak bagitau kenal mamat ni kat MATRADE...dia tester system kite...kat sana girl2 ingat dia da kawen...coz tgk cara jalan n saiz semacam laki orang jek...anyway dia ok...polite,lembut,suke nyakat orang n nampak cam ala2 romantik sket...tapi de gak girl kata dia poyo...yang ni kite tak nmpk lak...nice guyla,selalu punctual...