Tuesday, April 15, 2008

Bile aku tensen...

Bile aku tensen..pale jadik serabut..pastu bile aku tensen..aku suke nyanyi sorg2..dgr lagu sambil nyanyi..kalo bleh jerit2..lg kuat lagi lega...tp ne kat opis..mane leh nyanyi kuat2..leboh2 lg bos kat sblah aku...superior lak kat depan..huhu...

tp kdg2 takleh elak..penah skali..smpi sue ketuk2 kusi..pastu die ckp syhhh..padahal die pakai headset..hahaha...eh ke aku penah cite ek pasal neh..lupe la..

tp kan kalo sue kat blakang aku ne je leh dgr takpe la..ne ngan bos2 skali senyum2 sebab aku nynyi kuat kot...pastu kamal yg kat cubicle belah sane pon leh dgr...hahaha...bile kamal cite aku tros ckp..bese la..aku kan penyanyi..mueheheh...

td kak husna cite kate aku nyanyi akan jadik kuat bile lagu Ayat-ayat cinta..by rossa..nape tah aku suke beno lagu tu...huhuhu..tpkan kire menyanyi ni leh la dikatekan hobi aku disamping chatting or surfing or blogging..hikhik..sedap tak sedap len kire..sukati la, janji aku senang hati..hahaha...

adeh..penyakit marah aku tak ilang lagi..cane neh...kene nyanyi lagik kot..huhu

No comments: