Tuesday, May 22, 2012

My strength

Lately rasa sgt down..nape ek..adekah mungkin perlu melancong ke mana2 nak wat jadi semangat balik..entah la..unhappy pon ade gak..without reason..aaaaaaaaaaarghhhh..stress tanpa sebab..boleh?..erm, pasti ade sebab cumanya tak pasti kot?..eh apekah membebel merapu ne..huhu..

Ya Allah berikanlah aku kekuatan dan limpahilah keluarga kami dengan rahmat dan kurniaanMu..Lindungilah kami dari segala yg buruk..dan berkatilah kami dengan kebaikan...amin..

Mari dengarkan sofea wat konsert..die mmg gini..suke menyanyi tah ape2 yg kuar dr mulut die..padahal leh je sebut betul2..saje je.pastu dan2 nak nen...hihi..layanzzzz...


video

1 comment:

ღnFashyaღ said...

seronok betul layan bebudak ni kan, dah pandai macam2... sofea buat karaoke eh dalam kete..hihi