Wednesday, January 25, 2012

Copea updates 19 Month

Huwahh..dah beso anak mama..huhu..lg 5 bulan ckp 2 taun..tp doc kate kene ikot kalender islam..iaitu 2 bulan awal..heheee..so kene la cerai nen tu cepat cket ek?..

Tp kan risau gak sbnrnye sebab sofea lately ne sgt2 garang..tsk..pantang kene sentuh je, menjerit..pastu kalau nak mende je mest dpt kalau tak dpt menjerit..isk2..tgn tu lajuuu je plak tu dok pukul org..huhu..garang betull..ikot sape la tu..hehehee..lariiikkk...

Progress update
1) gigi dah tumboh banyak..8 kat depan..geraham atas bawah belah kanan..belah kiri atas je..
2) vocab pun dah bnyk..tp lagi bnyk sebut ujung2 je..tp kalau soh sebut satu2 leh je..bile nak sambung hujung je bunyik..hihi..dah pandai buat ayat pendek2..kadang2 mamble sorg2 cite punye beria tp mama n papa ape pon xpaham..hahah
3) suke jgn bejalan..bawak ler memane..die leh tawaf tmpt tu tah berape kali..smlm pegi taman layang2 die dok berlari..bukan jalan da..semput mak nak mengejo..
4) suke sgt men ipad, siap hafal icon tu..icon kegemaran - youtube..bg la ipon ke ipad ke..icon tu die mest leh cari..pastu pilih lagu kegemaran - fly2 butterfly..hihi..nyanyi smbil joget..
5)eczema still on off..so far takde lg ubat doc(ade steroid ke takde ke) yg blh redakan dgn cepat bile flare up..tp br terjumpe ubt singseh yg mcm serasi..pakai sehari merah dah ilang..harap2 ilang terus..huhu..tp now still gatal2 lg..cume tak naik merah2 n darah2..
6)aritu g klinik utk jab, berat hanya 9kg plus2..doc kate patotnye ms umur dia 1 tahun berat die 10 kg plus2..huhu..aku suspek sb die eczema..mmg takde ketan ngan pemakanan die tp kalau dah dok menggaru je kan..pastu tidur kurang..cemane la berat nak naik..belom lg sapu ubat mcm2..huhu..rasanya sifat garang tu pon ade kaitan ngan eczema dia..

Ape2 pon anak mama ank yang sgt bijak..sgt suweettt..cayang die..muakss..windu pulak lepas berkepit 4 hari..huhu..


budak muchuk masham..=*

2 comments:

Reb@k said...

so suweeett...papa pun rindu kat sofea..muah3

chepah ila hussein said...

hai fit,

kite tag awak so sila jawab soklan cepu emas saye . . .