Thursday, May 26, 2011

Mama, tepi sikit...

Sofea nak on9 pulak yea..mama p main mainan sofea kat sane..


eh ne emel mama..jap2 nak bukak fb..

jap la mama, copea nak bukak fb jap je..

*haih, kalau ade budak kecik ne mmg sgt la payah nak on9 or buat kerja..die akan kongker laptop tu..halang la cemane pon.usaha mmg sgt gigih..panjat katil pon boleh..huhuhu..copea2..

*semalam betul2 buat aku ilang sabar..tak nak tido..n sibuk memanjat n menyepahkan barang..pastu siap pijak2 kepala aku yg tgh baring untuk memanjat katil, pastu tarik rambut..tsk..n bile dah tak sabar kan dah kene pukul kat kaki..tp tak reti2 nanges n tak serik..last2 aku duduk kan die, n tahan die dari bangun smbil ckp cube duduk diam2(dalam nada marah)..terkedu die kejap..tp nak bangun jgk..aku tahan lagi..kali ke tiga aku tahan die dari bangun die gelak2..sgt kuat..die ingtkan aku main2 agaknye..tros ialng marah dan tensen aku td..bawak die turun nak watkan susu..otw turun gelak kan main kuat bile cium or agah die..happy plak die..seb bek lepas minum susu ngantok mamai2 n tros tido..huhu..agaknye susu mama kurang kot..sebab tu die takleh nak tido..sob3..sian copea..sorry yea sayang..

*copea dah leh jalan jarak jauh..hihi..i mean bukan jalan 2, 3 langkah..bnyk langkah pastu siap leh buat pusingan..alhamdulilah..cume kene practise lagi..lama2 ok la kot..



1 comment:

aziyana said...

hahaha comelnya duduk tunjuk montot tu..copea..copea