Thursday, April 7, 2011

Happy Besday!!!

Hari ne, 7 April..adelah besday Cincila n Ecahh..


last time,our reunion day..mmg best!!!


Selamat Hari Jadi!!!!

to cila, my bestest fren..kawan yg masih lagi berhubung dan bersama dgn aku sentiasa walaupon hanya di alam maya...mayb kita tak serupa, tp kita sentiasa ada untuk satu sama lain kan kan?..ko la kawan aku yg terbaik smpi skang..huhu..semoga sentiasa gembira n dikurniakan bakal suami yg terbaik..aminnn...opss..motip bakal suami???..hahaha

to ecah, nanti sabtu ne kite jumpe eh..taun lepas2 moody je mase besday die..sabtu ne men ngan copea eh..semoga jadi anak yang baik dan solehah..

cila, tak bestnye ko takde..huhu..harap2 plan kite menjadi la nnti..mest best..ngeh2..
p/s:yaya ko gabra lg ke pasal sabtu neh..hikhik..

2 comments:

Anonymous said...

bulan 4 taun lepas aku gemok..taun ni da kurus..hahaha

fit said...

kalau camtu aku nak letak bulan 4 taun lepas aku buncit skang dah selim..opss..haha