Tuesday, May 11, 2010

Oh tidakk..


ini adelah menu lunch arine..nampak menyelerakan bukan?...

nasi separuh, ikan bakar togel (letak garam je kot)..sayo bayam n begedil..

mase nak byr..tibe2 aku terkedu bile makcik tu ckp harganya..

bukak wallet, seb bek ade lg seploh hengget sekeping...kikiki..byr n tros pergi smbl berfikir...

apsal mahal sgtt?????

smpi skang aku tertanya apsal mahal sgtt..biase beli siap ade udang n so on tak semahal ini...

korg nak tau brape ringgit?..





RM 7 ringgitt okey..

reasonable ke????...masih berfikir...

oh mungkin lepas ne kene banned pulak kedai ne..

p/s: tatau nape mulutku terkunci..hahaha..malas nak gado n bising2..ke sebab aku blur?..pasne tak mo p sane dah..oh name kedai kali ne adelah ketumbar...hakhak..



3 comments:

yaya said...

Komen aku: MAHAL

aku rase die kire mcm ni (secara logik la)
nasik : 1.00 - 1.50
ikan : 3.00 max
bergedil : 1.00 - 1.50
sayo : 1.00

Total: 7.00

Len kali ko tanye je macik apsal mahal sgt.. melampau-lampau mahalnye..

sHarEna said...

rasenya sbb ikan bakar tue yg mahal. sbb guwe pn pernah amek lauk pauk lebih kurang mcm tue, mmg kene mahal dr biase pon.

guwe mmg jenis diam je klu org caj makan mahal2. sbbnye ia adlh makanan. cam mls nk berkira sgt. jd darah daging kannn. tp saket hati tu tetap adela...juz malas nk bukak mulut. klu ckp,rasanya org tu bg kurang harga ker?

myheart said...

erm..ikotkan ade satu kedai ne jual nasik n ikan bakar, tp bukan yg camne..yg balut ngan daun pisang n siap ade sambal 3 jenis..baru 6 ringgit..tu pon nasik dah penuh n meriah ngan sayor2 sume..cume td takde geng nak p jauh cket..beli je yg dekat ne..

tu la, dari bising2..mari la kite beralih ke kedai yg lebih murah..ho ho ho..