Friday, April 9, 2010

Trajedi dawai kokot..

Korang tau tak ape dawai kokot?...kalau tak tau..dawai kokot ne adalah dawai untuk ubat stepler tu..hahaha..ubatkah?...

Eh sbnnrye nak cite..pagi td, p beli mehon kat makcik yg niaga kat bawah ne..so smbil memakan mehon adelah smbil membaca belog..huhu..pastu kunyah2 la mehon tu kan..sekali kunyah ade rase cam keras2..eh tulang ke..tulang ikan bilis kot..kunyah lagi..mencari kot2 ade rase keras td tu..kali ke 2 takde..kali ke 3..zap..pedih kat gusi..adoi..tulang ne tercocok kat gusi pulak..lari2..eh jalan laju2 p sinki..kuarkan sume makanan yg baru separa di kunyah tu..pastu kumur2 n tarik la mende yg disangkakan tulang tu..

skali rupenye2..



Ya Allah..dawai kokot yg dah terkangkang rupenye..nasib baik ler aku mengunyah secara berhemah..huhuu..kalau la tertelan n sangkut kat mane2..nauzubillah..dah la hitam berkarat..tros dah tak selera dah....huhu..gusi pon sengal2 pas kene mende ne..


notakaki: len kali kalau makan kene selak selai2 mehon tu agaknye..huhu..

5 comments:

CiLaa said...

my uncle passed away caused by dawai kokot..he ate pulut panggang and the kokot tersangkut dikerongkongnye..pastu jadik kanser ke ape tah..n die pergi...

Puan Jiha said...

saman saman saman ish ish, teruk tol la

~anna&anuar~ said...

kalo dawai kokot tu dah karat, sy nasihatkan gi check ye.. takot ade infection plak nnti.. pregnant camni, gusi sensitif.. takot alah kat baby.. Nauzubillah la kan.. mintak jauh2.. kalo ade problem pasni, cpt2 check ye..

yaya said...

oo haah fit.. org preg mmg gusi sensitif.. kalau gosok gigi tu bleh drh2..

mm kalau xnk gi cek kumur dgn air garam je ok la kot.. kalau dh 2 3 hr still bengkak ke baru la gi cek..

myheart said...

mmg skang ne tiap kali gosok gigi time kumur2 mest kaler merah punye..huhu..

rase cam takde bengkak..mayb luke je kot..tp takde lak darah2..huhu..entah..lgpon baru ari senin p enjet kancing gigi..tgk la, kalau bengkak aku g check..