Wednesday, January 20, 2010

Teringin..

Ari tu pesal tah..tetibe aku rase teringgginnn sgt nak makan cucur udang..gile teringin sambey merengek2 kat en rebak..pastu en rebak kate petang nanti kite p cari..tp boleh rase keteringinan tu kejap jek..hahaha..pastu petang tu tak jadi pon pegi sebab aku dah lupe..en rebak lagik la lupe..erm..tp susah nak cari yg shedap kan..takpe2..weekend ne nak balik selayang, ari tu aku penah beli dkt ngan pasar selayang..die goren on the spot pastu acuan die pakai sendok jek..tp panas2+rangup2..uii..shodap..alamak, dah teringin balik..saba2..lagik 2 hari jek..


nyum3




Pastu di petang yg syahdu ne..pas mendengar kabar yg tak best..iaitu kemungkinan gaji akan lambat lagi..make aku adelah makin lambat nak menyentuh keje yg tgh menunggu turn nak dibuat..wahahaha..tp aku nak chat, takde sorg nak layan..sume bz..aiyak, leh aku terase cam nak p keje kat tmpt cila la..since die bz sgt..pastu mintak gaji kat bos die...hahaha..


Pastu secara tibe2 plak aku tingin nak makan mushroom soup ngan garlic bread yg sgt kuat..apekah perasaan ini????..tatau la ngidam ke atau aku yg mengada2 nak makan macam2 kan..fikir2 nak p beli je mentega kacang eh garlic..apetah name die..cam mentega tp rase garlic pastu sapu kat roti..tp bile tingat garlic bread kat pizza tu.. alahai, susah nak cari roti yg sedap camtu..tros terbantot niat untuk beli dan buat..apekate pegi pizza je tros..wahahahaa...senang mudah dan cepat..tp ongkosnya mana pak???..hihihi..takan p pizza just makan garlic bread jek..;P..ongkos kene jimat2 skang ne..sebab nak p bejalan jalan....pastu nak simpan wit utk baby lgk..waduh..mintak2 murah la rezeki anakku ne kan...amin..

nom nom nom..bygkan cam pizza hut punye..


aku rase la kan motip sbnrnye posting ne adelah sebab aku lapar..wahaha...tp apepon aku akan memakbulkan keteringinan aku ne..tp bukan skrg...okey2, mari makan beskut cecah melo..

p wat melo jap..babai..

1 comment:

yaya said...

cucur udang teras jernang.. kedai tepi jalan