Tuesday, January 20, 2009

~ohhh..weng2~~

Adui..sgt penat kurase arini...huuu..knape?..aku dah malas nak cite..nak meroyan pun dah letey..sob2..

sbnrnye bnyk aku nak wat..

nak update layout..

nak update banner..

nak update ganba(yess!!! dah siap scan ganba tunang ari tu..)

nak update aku makan kat ciken rice shop(walau da lame..aku jnji nak tunjuk kat cila..sebab die kate ape la sedap sgt makan kat ctu...huuu)

nak update aku makan kat teppanyaki..(hahaha..saje gatal nak letak)

nak update ganba gediks aku ngan cila n totet kat umah baru yaya...

hmm..tak sabar nak tg gaji..rase nak g makan kat satu tmpt neh...cam shedap...nanti kite pegi eh encik rebak...on me(ayat nak banje neh..:p)

oww..satu lagi nak p banje yaya satay minang..

huhuhu..tu akan datang..aduh penuh lak jadual..

eh2..bile aku nak wat persiapan perkahwinan aku eh...hahhaa..slambe je ilek2..kang dah dekat menggelupur..adei..gue penat la..cenggano??...

No comments: