Tuesday, December 9, 2008

YeHaaaaaa

Mg lepas, kan aku tak sehat kan..skang da ok..alhamdulilah..tp ade lagik la ingus cket2..pekat2..hooohoo...sensored bg yg tgh makan smbil bace blog...kikikiki..

Pastu kan selera makan aku dah kembali..tu yg yehaaaaa tu...hoho..cane leh kembali..tah aku pon tatau cane...tp sebagai bukti nah..ganba...see..sblm2 ne..aku makan separuh jek..xabeh,leh smbg makan mase lunch lagik...tp ari ni abeh...hoho..kecuali yg saki baki tu..aku dah kenyang...hiks..



nasik lemak ayam masak merah..agak mahai la..ne aku dah makan cket2..heheh



abeh ooo..oh tu telor kunin mmg aku tak makan..aku makan putih je..da jadik tebiat..huhu


Skang ne weekend jek aku asek kuar..beli brg kelengkapan..huhuu...by asek ulang...lg 12 hari syg...adui..bnyk oh nak kene wat..eh cila..ko jgn lupe..ko assistant aku...ko kene ade awal2 kat umah aku tau...pastu keris tu confirm tak jadik cameraman kite..acewah...kite tu..aku tau ko mest nak posing2 lebey dr aku punye...ahaks...


eh tapi kan...semalam la start akunye selera kembalii..wahaha...sebabnye?..aku dpt ape aku nak...eh yeke?..entah..tp semalam aku kuar ngan die...pastu sume aku nak aku dpt..hoho..pastu terpaksa la die layan kerenah aku yg cr barang sume tak puas ati tu kan..huhu..nak buek cano..xberkenan die hati..jauh oh kitorg pusing2..padahal nak cari kotak jek...huhu..last2 tak dpt pun..tp seb bek mende len dapat beli gaks...kedai kan bnyk totop semalam..huuu...


kitorg jalan dr galaxy(ampang)->spectrum(ampang)->tesco(ampang)->jusco baru au2->giant(tmn permata)..ihiks...seb bek die melayan aku ngan sabar...tu yg syg tu kan...wahaha...(okey2..tutup kes pd..xungkit dah..wink2..)

eh jusco baru kat au2 tu kan..lawo seh..mmg canteks ar..siap ade taman2...melepak2 kat ctu best tu.(mcm aku slalu melepak jek..cess.).ehehe..tp semalam sepanjang ari ujan..kitorg jenjalan kat dlm jek...



muke selenge.leh interprame sebab da sehat..wahahaha..



tantik kan...ujan woo mase ne...

eh lupe nak bitau..aku dah tgk cite Bolt..best ooo...suke2..tetomei jek sume binatang die
.tetibe ade org prihatin kan...bawak aku tgk wayang..sebab bace blog aku kot..lalalala..suka hati...

lalalalala lagi..suko ati lagik..

ngeeeeee


2 comments:

Anonymous said...

hee syukur la kwn aku sorg nih da 'sembuh'..muahaha..

aku kompem jadik gundiks ko tuk ari tu..cik 'abg' aku tu setakat ni kompem..tp bergantung pd emosi die..ahaha aku cube melayan die dgn baik spy die nk jd cameraman kite nti..ahahaha..

myheart said...

mekaseh2...sebab ko tepok2 bahu aku kot..eceh..ade ke?..:p


ko nak jadik gundik aku start ari ape?jumaat ke sabtu?...wahaha..cam raje je ade gundik2..

cess...siot jek...