Monday, October 20, 2008

Ari ahad..jalan2 cari adiah beday...

Walaupun ku tak sihat..tp buat2 sihat...saye wanita yg kuat..ahaks..yeke...:p

Cari adiah untuk danial.kat Sunway Pyramid..jauh tu cari adiah..hiihih..beday die 16 Oktober...da lepas tp smbt lewat cket..tatau nak beli ape..last2 beli je ape yg nampak lawo.rege pun leh tahan leh beli 2, 3 helai baju i..hehehe, tinggi oo kos nak ade baby skang ne.yaya kate anak 2nd die nak lahirkan same ngan anak aku..ihiks..bile tah tu....

tak nak tunjuk ganba kat cne..dah smbt beday br tunjuk..lalala...


Aku berjalan smbil berpaut kat die..hehehe..penin2..rase cam nak jatuh lak...da la kasut vinci tu keras kat depan..sakit lak kaki ku dibuatnye...da setel beli adiah...aku nampak Jco Donut..tetibe rase nak makan...maka p la beli...lepas tu beli lak 1901..die nak makan...hoho..amik, dedua skali kitorg beli...pastu aku soh die jadik model iklan seblum makan kat lam kete.tp die tak nak interprame..so aku letak je la ganba makanan..nyum2...



hotdog 1901..sodap tu...besoo..penuh semulut..eh sedue mulut..hahahah



Jco donut, 3 ketui jek...


Jemput2...yg ne dah abes makan...nak p beli..ihikss...

badan ku rase panas la..pening2..aduii...

2 comments:

yaya said...

oit, ape kensel2 name aku nih.. kalo ko xnk second baby, third baby pun bleh.. kalo aku larat la. ngahngahngah.. tetibe otak kunin..

uiii panjang nye hotdog tu, siap teklua roti lagik.. aku dh la tgh lapo sbb diet nih..

myheart said...

hahah..kalo camtu kan yaya..kene wat jadual yg bek punye...br same..ihiks..aku pon dah ikot ko neh..kunen sume pandangan aku...hahaha