Saturday, June 21, 2008

Tengah hari yang gelap...

Hmm..ari ni aku rase sunyii je..walaupun sue pasang lagu yang kuat kat balakng aku...

Rase sunyi..sedih...entah la..kadang2 aku rase cam takde org yg syg kat aku...='(

Esp pada masa ne..I'm really feels empty and lonely...

Selama ne hidup aku, aku bnyk serahkan pada somebody..pada dialah tempat aku mengadu, menagih kasih..sumenye die..bg aku die segala2nya lam idup aku ne...and yes, without him..

aku akan rasa sunyi sgt..pastu rase cam lembik jek..rase cam lifeless..pastu rase tensen, rase risau...macam2 aku rase..kdg2 smpi rase cam nak wat sesuatu (something bad to me) untuk tarik perhatian dia...(is it means aku kurang perhatian??..)..and yet aku takleh wat ape2 pun dgn betul..

manusia selalu buat kesalahan...termasuk aku...but sometimes bg kita ianya bukan satu kesalahan..but yet bg org lain..itu satu kesalahan besar..ive learn that so many times..but until know aku masih jugak terbuat perkara tu..sebab aku susah nak predict mende tu salah pada pandangan org lain..tp kalau dah pernah berlaku takan aku nak wat lagi kan...

entah la..aku rase serabut sgt skang ne...aku dah takde tempat nak mengadu lagi..='(..

Banyak perkara yg singgah lam hidup aku...mgkn skrg ne kejatuhan dalam hidup aku ne..aku perlukan sokongan org yg aku syg...sekurang2nye tempat untuk aku meluahkan rasa hati aku...dan menjadi pendengar setia terhadap keluhan aku yg sgttt banyak ne...

tapi semuanya dah takde..mgkn kerana sikap aku sendiri yg menyukarkan org lain untuk sayang pada aku..agaknya sikap aku terlalu buruk..sehingga org jijik untuk menyayangi aku..='(

aku redha je la..aku dah tatau nak wat ape..sekiranya masih ada org yg menyayangi aku..aku masih disini..setia menanti...berteman sepi....sob3......

No comments: