Monday, May 5, 2008

Pagi yang gelap...

Pagi ini lepas solat subuh dgn mata terpejam..aku smbg tido..sehingga la pkol 8 sengah..aku kuatkan semangat jgk pegi keje..sebab UAT tak setel lagi...

Bile bangun dan tgk muka kat cermin..mata aku sgt lebam..smpi berlipat2 kelopak mata..adeh..cane nak sorok muke ne..p mandi..mate separuh terbukak..kepala pun berdenyut2..lg satu peha aku ne makin sakit plak..kesan dr bejalan ari tu..skang ne jalan pun da mcm terkengkang kenkang...

hmm...ape la nak jadi ngan aku ne...

smpi opis 9 sengah...kak husna tegur..pucatnye muka..huhu..mmg la..takleh nak sorok..alasan sebab tak ckp tido..sakit pale..yup..mmg pon..

dgn tak breakfast aku bukak pc..selera takde plak ari ni..bukak2 pc..bukan wat kerje..surfing n surfing...hmm..i start losing my mind...ya Allah help me...

No comments: