Wednesday, April 30, 2008

Posting..posting...

Lame tak update blog..huhu..bz sesangat..smpi skang ne da beberape ari aku rase cam tak ckp tido..esp lepas incident takleh tido sebab sakit kepala yang amat ari tu..padahal aku da makan obat da..

Skang obat da abes..huhuh..tetiap malam aku makan sebab terase sakit hendak bermula...pastukan aku buat kesimpulan sendiri...since dr tu ckp takde ape2..aku rase aku sakit2 pale ne sebab stress yang amat kot..mayb jgk..sebab bile mase aku pk bnayak sgt mende pastu + ngan emosi2 punye bende, mule die nak berdenyut2...hmmm..patutkan aku amik obat "anti depressed"..huhu..tp takde plak aku menghadapi penyakit kemurungan...aish..takpela..memandangkan obat aku hampir abes, kene la kot p jumpe dr tu balik..xpun aku makan panadol jek(sesuatu yg aku tak amalkan, kecuali sakit yg amaat)..

Pagi tadi, illa tergelak dgn ape aku ckp..fit kite dah takyah simpan2..luahkan jek..huhu..adakah skang ne mulut aku terlalu laser?..tp series, aku rase lapang jek kat opis ne..seb bek la kawan2 aku ne jenis yg tak cepat kecik ati..tp kalo kecik ati sorry yea..huhu..korang la antara sahabat2 yg paling best...

(p/s: semalam opismate yg merangkap manager ke ape untuk anak syarkat yg len kecik ati kot ngan aku, sebab mulut melaser kate kalo nak makanan tu kene byr...padahal aku gurau2 jek..tp mayb betol gak kot sebab kitorg byr 15 hengget sebulan untuk makanan yg kitorg beli...hahaha..amik ko die letak duit atas meja..tp bendahari tak nak plak amik..aku plk rase besalah..tp kejap je..kang lelebih tetibe plak sakit pale aku dibuatnye..hahaha..nasibla..mintak maap la encik syukri, sekiranya sy terkasar base..kelip2 mate dgn comei...)

lagi satu, aku da lame tak merase becuti..weekend pon keje..kekaaadang terase sgt boring..tp nak wat cane..smbil keje sebab boring..buat la mende len..slh satunye bace n tulis blog..hahaha..mcm men2 plak..adeh, cane eh nk cari duit lebih..aku ne susah sgt nak pecaye MLM ne, bukan ape..aku tak reti cari2 org ne..kalo dpt pun kan, 2 org bawah aku pastu tros mati tak gerak2..huhu..mcm raja prepaid dulu..kalo aku jalankan tu..aku rase masyuk gak..tp dek bz ngan tesis n tak reti mencari org bawah..last2 senyap tanpa kabar berita...huhu..

bg aku kalo nak beniaga..aku nak btol2 beniaga..jual barang kat kedai..n ramai org dtg n beli..tu yg aku impikan..bukan nak kene cari org bnyk ne bnyk ne dpt duit banyak ne..da macam meniaga duit plak, xpun meniaga org..hahaha..mati aku kalo org mlm bace ape aku tulis neh..

so sape ade cadangan cane nak cr duit lebih..tak nak MLM..any suggestion?..

4 comments:

illaqistina said...

hahaha..tak pasal2 nama aku ade ..tapi betul aku mmg dah lain skrg klu aku ase nak cakap aku cakap jek ..malas nak simpan2 pastu aku dah malas nak jaga hati org ...sbb org pun lum tentu jaga hati aku ...klu aku tak suka aku wat tak tahu jek kekeke..malas la nak pk dahh suka hati jek sekrang ...muahahahaha ....klu kita cakap lepas....bila org cakap lepas kita leh balas ..hahah..klu kita tak cakap lepas org cakap lepas kita diam..anti kecik hati..baik main balas2.hahaha takde simpan lam hati hahahah...

yus said...

tetibe je ila glemer kt sini ek..... fit... yus kecik ati da ni.. ntah pasal ape... tetibe je rase kecik ati ngan fit.... nak majuk laaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... :p

myheart said...

alaaaaaaaaaaaa...yus..tak bek la kecik2 ati..yus kan da mmg kecik,...nanti ati jadik kecik lagi susah plak..hehee

Reb@k said...

jom la test mlm... dah dapat firasat dari yg Esa smalam neh, masa tgh2 trafic jem tetiba jek dapat 1 ilham... agaknya tue la caranya Allah Swt nak beri petunjuk kat aku rasanya... Ya Allah..klu btol lah ini jalannya untuk aku dimurahkan rezeki, Aku redha...akan ku cuba sedaya upaya ku...amin