Thursday, March 6, 2008

Ngantok + Kopi

Nape org suke minum kopi ek..paitt btol rasenye..huhu..td terase cam ngantok gaban pastu p la wat old town coffe yg tgl separuh peket tu..pastu bile minum yuksss..pait gile..tu pon da separuh peket tu..kalo sepeket tu, tatau la ape mende rase..isk, tak suke tak suke...len kali letak gule yea..hikhik..bese kalo da ngantok sgt aku wat la nescafe pastu letak gule cket..tp ari ni gule tu masih lam peketnye, malas nak bukak sebab kalo bukak kene cr tempat lak nak letak sisa baki gule tu..satu hal plak..last2 bantai je ape ade..cenggini la jadiknye..



Tinggal separuh,tak lalu da..kikiki...p/s:mcm meniru sue plak tgkp ganbo cawan..huhu..windu nak masuk blog sue..sob3..


Tgh hari td tak ikut diorg p beli makanan..tp nasik lemak pagi tadi ade lg cket..so bantai la ape yg ade, makan skali ngan diorg (sue, zana, yus)..pastu tgk sue makan jantung pisang..huhuu..shedapnye..ari tu da request kat mak tlg belikan jantung pisang, kengkonon leh la masak weekend tu, tp mak tak beli..susah kot nak cr..sob3...terliur tgk su punye jantung pisang..pastu mintak cket..tp cket je la..xleh lebih2..kang sue marah..ngeh3..ne yg ngidam ne..takpe esk tgh hari p cari..nyum2..sedapnye...nanti kalo aku masak aku tepek ganbo kat cne..skang pinjam ganbo org len dulu..ngeh2..




Chedapnyeeeee....kredit to tokasid.blogspot.com(pijam gambo jap)


Ne muke aku yg lapo sedang menerkam makanan..huhu..yea skang ne aku mmg tgh lapo...

No comments: