Monday, March 31, 2008

Merah itu cinta..

Sape tgk cite ne sabtu lepas..aku tgk sebab bosan takde cite len..kat tv3...pastu teringt kat ape yg pak cik jalal tu sebut..

"Perempuan ne ingin disayangi, suke kite buat perkara yg romantik,diorg bukan pentingkan diri sendiri sbnrnya, cuma bile kite tunjukkan kasih syg dgn cr yg dirorg mahukan, bkn sahaja kita akan gembira tp seluruh keluarga akan gembira"

Btol tu pakcik jalal..syg sokong...sy mesti pilih...huhuhu...

Cite ne juga sesuai untuk org bercinta yg tgh confius nak kawen ke tak...

Mcm merapu lak aku neh..huhu


Hari ne masuk opis lewat 9.10 pagi..aku mcm tkleh nak mangun pagi tadi..nape tah...sebab tido lambat kot..pastu smlm mmg xleh nak tido..rase sesak napas..lgpun b4 tu..ade a bit emo cket..so bile da emo2 ne pepham je la kan..mest nanges punye..tatau la nape aku sedih sgt...

Skang kat opis...pening2 la plak tgk pc ne..tp update blog leh plak yea..huhu..da2 aku nak start keje..yeke ne?..huhu lg...

No comments: