Wednesday, January 20, 2010

Teluk Cempedak - Day 2

Saje nak sambong ganba ari tu..dah takde mende nak upload..sambil aku melalak2 kat opis nyanyi lagi nobody smbil rase nak joget2 skali(eh en rebak kate jgn joget..nanti sakit2 badan lagik..behave2)..melalak adelah satu terapi untuk menghilangkan rase ketidakseimbangan hormon yea..so mari tgk ganba..en rebak jagi fotog..n aku dan cila sebagai model..hahaha..memule ala2 segan penyegan..pastu kan lame2 cam gilo cket..erm kalau ade yaya n natt mungkin akan jadik gile banyaaakkk.tp ganba mest cantek..ermm....


mase kat cne en rebak kate cila asek termenung..ermm..tingat kenangan lame ek cila..mest rindu kan..sabar ek..aku doakan ko akan temukan kebahagian yg ko cari..pastu kan bnyk gamba cila wit mate sepet sebab hari sgt panas..hihihi..seb bek aku bawak spek..lalaaalaa..ok dah2 meh tgk ganba

atas batu kat teluk chempedak..panas terik ooo


hahaha..huduh..


tatau pesal tah aku gembira sgt neh


batu ne sgt comel tau sbnrnye..




apsal aku posing ala2 nyah ne..auwwww..





cantekk btol pantai kat cnee..











fuh..dah penat..smbg part 3 plak la nanti..hihihi..

No comments: