Tuesday, February 3, 2009

Alhamdulilah...

Alhamdulilah rezeki aku murah semalam dan ari ne..walaupun mood aku tak bek..sekurang2nye mende tu wat aku happy..br terase dihargai..perasaan ne makin jarang aku rasekan skang ne...


Semalam aku call member aku..member skolah menengah..aku kan amik form 6, mase tu cume 3 org jek org melayu..aku, solehah, manan...manan ne keturunan mamak rasenye..tp aku ngan manan ne takde la bek sgt..aku slalu bekepit ngan solehah, lay ping, ai ping ngan parames..majmuk tau geng kitorg mase tu..heee..tp sgt sonok..walaupun dirog tu sgt skema..tp paling tak tahan..si naga..haa..ko sebut name die..mmg same cam perangai die..nagarajan...haahahah..ampun naga..kuharap ko tak bace blog aku..:p
walaupun die sgt la nakal..ku ingt peristiwa die tarik tudung aku..cess..pangai cam bebudak..seb bek aku sempat tahan..
tp die adalah ketua kelas kitorg yg berkaliber..eceh..:p

eh2 dah termelalut plak dr kisah sbnrnye..al kisahnye gini, semalam aku call die..sebab die ade bukak syarikat design2 n cetak2 ne..sebab aku nak mintak quo untuk wat banner kawen aku nanti...memula aku msg die tanye rege..pastu die cite la sekali bape..pastu skali masuk la ngan railing la ape mende kejadah aku tak paham..hahhaa..last2 aku msg...

"Huwaaaa..aku tak paham..aku nak tempah banner sekeping 2 untuk kawen aku nanti jek"..

Boleh die ingt aku nak bg pojek besar kat die?..hahaha..mane la aku ade pojek nak wat banner besar2an..pastu tros die call aku..

"Alhamdulilah..kawen gak member aku sorg ne...haa..pesal ko tak ckp nak wat untuk kawen ko..aku support banner untuk ko 2 keping...ko bg jek ganba kat aku..aku watkan design 2, 3 pastu ko pilih..nak edit2 ke kasi aku balik..pastu tgk gak khemah ko besa mane..kalo kecik sgt tak cntk plak..kalo besa nanti melebih2..bitau aku saiz khemah nanti2.."

Wah, aku terkesima jap..seyes aku terharu..hahahaa..ade gak org nak sponsor untuk aku...walaupun aku ne bukan la sorg member yg baik..ada org kate begitu..=(...

So thanks to Noorul Mannan Shaik Alawdenn...sesape nak tempah leh contact aku..tp bukan free..sebab korg bukan kawan die..lalala..keji tak aku?..:P..

N one more thing, aku pening weh survey2 butik pengantin..melalui internet ne..tp aku ade terbekenan ngan satu ne..cactus bridal house..mekap die cam cantek..n harga die boleh tahan dan boleh dirunding..kalo nak amik yg butik rins tu..aku cam tak mampu jek..leh tahan harga die..tp mmg meletops aa mekap ngan pelamin die...

tp cactus ne adelah perintis rins..so hopefully tempias2 kecunan die tu ade gak la kan..hehehe..aku br set appointment ngan die..td die turunkn lagi quo harga yg die bg semalam..alhamdulilah...tp kalo dpt lg murah kan bgs kan?..hehehe..lg best kalo dpt cam yaya..boleh butik pengantin die amik tu sponsor sume sebab die kate cntk sgt mase yaya kawen tu..hahaha..bertuah ko yaya...bg la tempias kebertuahan ko tu kat aku..heeeee...

nota kaki : aku bukan org yg tak reti menghargai sesuatu...
cila..aku takan benti..sebab blog ne sesatunye tempat aku mengadu dan takkan marah2 or ckp mende yg menyakitkan ati aku..



2 comments:

Diana Ishak said...

memang skang zaman buat banner kawen ye? aku dulu pakai kertas A4 je.

myheart said...

ciare->bonus takdek..sob3


kak di->free kak d, sape tak nak kan..hhehehe..eh tp kak d amik butik pengantin mane eh..cun ooo...