Thursday, January 29, 2009

mEMpOYOkAn DiRi


Kalo korg rase bosan tgk muke aku sile jgn tgk kebawah..p atas tros pangkah..hahaha..ne sabtu lepas..aku n encik rebak p sebis kete memasing..aku amik encik rebak kat sebis center die..jaat oh..soh aku cepat2..amek kuar ayat..kang syg ekciden kang..aku teramat la kelam kabut sebab pepagi tu aku kene p pasar temankan mak aku dulu..ate pasar da jauh dr umah..bawak kete cam lipas kudung...huhu..

lepas2 tu kitorg jenjalan ngan kete aku..so aku sgt happy sebab dah lameeee gile tak dok kat seat penumpang dlm kete sendirik..ahak..so aku jadi menong2 dgn menangkap ganba menggunakan enpon encik rebak..make hasilnye adalah seperti dibawah..hahaha..


Align Centersile abaikan org disebelah..teettttt



owh mukeku amat suci dr sebarang bedak atau mekap..hahaha..gile mane sempat nak menyolek2..



cntik plak ku tgk ganba neh..walau sbnrnye tak jadik



org sebelah tidak berminat ngan aktiviti yg menong ituuu



eh sekali tetibe die pong join gak..ahaks




pakai spek lak..hoho..oh ne baju baru aku ckp ari tu..beli kat giordano jusco au2 br bukak tuu..



eh2 pastu encik rebak lak tetibe jadik potograper aku..harhar..






siap bg instruction lg soh posing cenggan...hoho..erk..beso lak lengan aku kat cne..wahaha..

ok selesai sesi gedik menggedik..

notakaki : "Kite kan mesra"..pesal dr td ayat ne asek ade lam pale hotak aku ne..dush2..wachaaaa ..debabom..berambos kau sane wahai ayat.yucks....


No comments: