Saturday, June 27, 2009

Jemputan Majlis Perkahwinan....

Salam semua...


Disebab kan kesibokan..dan keserabutan..tak nyempat nak collect sume alamat kawan2..tp kad banyak lg sebenarnye..huhu..tp me scan kad kat cne je la yea..


Semua2 dijemput ke majlis perkawinan kami Fitriah & Azhan di No 14, Jalan Sg10/10, Taman Seri Gombak,Batu Caves Selangor..ade peta skali..Jemput la yea..

Kepada kawan2 blogger, kawan2 skolah, kawan2 u..dan semua2la..

Anda dijemput hadir..=)










Wednesday, June 24, 2009

Hellloooooo

Alhamdulilah majlis telah selesai...


Mmg sgt banyak kekurangan..dan juga kesilapan..huhuhu..terkilan sgt...tp nak wat
cane..mende da lepas kan...sekurang2nya kami da selamat..


Skang aku tak keje lagi..lepas majlis nanti baru keje..hehehe..skang dok umah my hubby dpt on9 sambil2 kemas bilik..:P..


Any update, ganba ape sume nanti la yea..

daaa..

Friday, June 12, 2009

Hati yang bersedih..

Thursday, June 11, 2009

Tekanan..

Paypal kate your debit card was rejected by your card company..apekah?..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


P bank td die kat debit kad aku ok je..tp mgkn sebab die tatau nak cek cane kot..sebab paypal sendiri ckp org bank tu akan kate kad aku berfungsi elok sebab mereka mgkn takde pengalaman ttg on9 transaction..beside org tu sendiri tatau ape itu paypal..hihihi..lawak disitu..


Adeh...pastu aku plak leh add remove add lagi kad tu kad paypal..takleh gak..harharhar...

Sekali org paypal call aku da.dr singapore ke us tatau la..masyaAllah sgt susah nak paham selanga die..huhu

da la putus2 plus sore sengau..huhu..


halfway..aku asek ckp sorry i cant hear you..then die ckp..i also cant really hear you..pastu tros letak tepon..

huhu..btol ke org paypal?..yekot..tp aku dah transfer wit aku kat sue..kuarkan gune debit kad sue jela..huhu..i'm in a need for that money..adeh2..hurry up please..

notakaki: dududud..poniang dibueknyooo..

Berdebar2 dan sibok...

Uhuks..lagi seminggu je nak betukar status...


Sgt berdebarr....apetah lagi cam banyak je mende nak buat..harap2 dpt la setel sebelom majlis..dan harap2 sume berjalan lancar..uhuhu...


Mgkn akan ada banyak kekurangan...jd awal2 nak mintak ampon dan maaf kalau ade tersilap, terkurang dimajlis tu nanti yea...huhu..mgkn takkan jadi wedding of the year..tp cukup sekadar untuk meraikan hari kami disatukan...dan boleh menjadi kenang2an dihari tua..ewah..:p

Sbnrnye nak2 dekat ne la bnyk dugaan..ari tu yg kes polis2 tu kan..citenye begini..

Baru balik dr keje, g makan bersama en rebak then tros balik rumah..around kol 6.40 camtu...elok smpi luar pagar, adik ckp..akak, reben dah abes..pegi la beli..adikku tu tugasnye mengikat reben untuk bunga2an yg aku buat..so aku kuar la balik..smpi kat simpang 3 yg maha sesak tuh..aku tg la turn nak kuar simpang..selang 1 kete depan aku ade myvi yg agak lembs nak kuar simpang..smpi panjang dah org berator...

so aku n ade satu lg kete tg kete tu nak menyeberang..aku lak nak masuk belah kiri je..aku baru je nak lepas break nak gerak..tetibe gedegang..bunyik kete aku dilanggar..aku cam..wat the hell..jalan sesak2 ne nak langar2..bodoh tak reti sabar ke..aku ingt nak turun mase tu gak...tp sekali kete blakang tu hon..so aku jalan la cket n benti kat tepi..kete bongoks tu plak leh potong aku, ingt nak benti depan..tp die blah begitu saje...ya Allah sgt berapi rase dlm hati, pelagi aku pon masuk lam kete n kejar kete tu..n aku manage berada btol2 blakang die..

die leh bawak aku pusing2..aku hon je die sepanjang jalan..siap bagi isyrat tangan soh benti..tp die wat dek je..hantu tol..2 org lelaki melayu..dlm 20 an..die senagaja cari jalan untuk lepas dr aku..smpi simpang kat laksmana tu, ramai kete brator..agaknye die tkt aku keluar..cepat2 die menyelinap ke belah kiri..n aku biar je la..alang2 dah dekat balai..aku g wat report..

Tp org balai tu soh g bukit idaman..n aku wat report kat ctu..tp kene lak kasi ke balai gombak ne..walau susah cane pon dlm hati aku nekad nak pegi jgk wat report..n kat balai gombak, memule tuan tu cam garangg oo..tkt aku..tp aku ckp gak kat die..walau kete aku tak rosak mane pon tapi sebab die tak berhenti..aku sakit hati n nakkan keadilan->yea tau cam budus cket ayat..tp tu je aku terpk mase tu..hahaha... Tp lame2 pakcik tu jadi friendly plak..dr panggilan saya die basekan diri die pakcik..hihi...abes memacam kitorg borak..bile isi borang lak die tanye..

Ade kecederaan?

Takde

Hati je la kan...bengkek jee..

Aah pedih je rase..hahaha...


Tatau la cane progress..tp pakcik tu kate, lepas 24 hour die tak wat report..notis n saman akan dikeluarkan mengikut seksyen 50(2)..iaitu tidak meberhentikan kenderaan selepas kemalangan..harap2 die dpt balasan..sebab menganiaya wanita yg lemah..cewah..hehehe...

Oh kete jahanam tu bernombor..

BES 8116

Charade warna merah->yg besi cam kete kebal...








tgk, die bawak aku jalan2..kete bongoks..





kecederaan yg dialami..huhu..sian babyku..takpe nanti kite p mandi, pastu mandi munge aka wax skali..baru putih melecun..hihihi..

Aku rase kan..kalau eksiden..berhenti je tgh2 jalan tu..eventhough ade kete panjang dah berator kat blakang..sebab die takkan boleh lari..n kat tgh2 org ramai tu takkan die nak wat pape kat kite perempuan ne kan..aku rase je la..huhu..tatau cane nak menghadapi situasi kemalangan ne..


papepon..semoga pasne tidak ada berlaku lagi..amin...


owh tp kan..semalam aku lak yg kene saman...hahaha..tak byr parking...cam bese parking yg sistemnye amat budus..3 jam skli kene turun p byr..gilo nak turun 3 tgkt punye tangga 3, 4 kali sehari p byr parking..nasib ler aku wat koleksi tiket saman tu..hihihi..


notakaki:dup dap dup dap...