Sorry guys..aku telah meletak password kat blog ne wat seketika...sebab ade isu yg takleh nak publish..tkt nanti ade org terluka hati dan perasaan..not that i cant accept others comment.tak kisah, komen la cane pun...tp tkt komen org lain tu akan menyakitkan hati org len plak.sebab ade org yg takleh terima...so as a blog owner..aku da delete......=)..i wont write something that effect others..just my feelings and me...
blog ne aku wat untuk lepaskan geram, rasa hati dan sebagainya..bukan untuk menyakiti hati org len..atau pun buat org nyampah bace aku tulis..series tu bukan niat aku...kdg2 ape yg ku tulis just lepaskan geram..mayb ayat over tp after that aku lega.n forgot about it...tu la fungsi blog ne...
and if sesiapa ada yg terluka..terbenci..ternyampah..aku mintak maaf bebanyak...dari ujung rambut smpi ujung kaki...sempena bulan puasa yg mulia ne...
Monday, September 22, 2008
Friday, September 19, 2008
Back to work...
Leganya aku dpt bercuti 2 hari..walaupun 2 hari dipenuhi dgn jadual untuk merenew insuran n road tax dan juga menyetelkan mende yg aku tgl dekat dua bulan dan stop thinking about kerja untuk 2 hari...
Raye dah nak dekat tp takde preparation lgsg...mayb taun ne takde beli ape2 for myself kot..pakai je la ape yg ade..walaupun aku jarang wat baju, bese ari raye je tapi raye taun ne tak wat gak..takpe la..setelakn adik2 n umah pun dah kire okey...esp bulan ne paling bnyk abes wit...tp rezeki ade dimana2...mungkin akan dtg rezeki bergolek...tak sape tau kan...syukur je dgn ape yg ade...
Key, kene start the point back..susun ape yg perlu dilakukan untuk akan datang....walaupun semangat aku dah makin lemah atas sebab2 tertentu...
Raye dah nak dekat tp takde preparation lgsg...mayb taun ne takde beli ape2 for myself kot..pakai je la ape yg ade..walaupun aku jarang wat baju, bese ari raye je tapi raye taun ne tak wat gak..takpe la..setelakn adik2 n umah pun dah kire okey...esp bulan ne paling bnyk abes wit...tp rezeki ade dimana2...mungkin akan dtg rezeki bergolek...tak sape tau kan...syukur je dgn ape yg ade...
Key, kene start the point back..susun ape yg perlu dilakukan untuk akan datang....walaupun semangat aku dah makin lemah atas sebab2 tertentu...
Monday, September 15, 2008
Last day in sarawak...
Akhirnya..berakhir jugak perjalanan kami..perjalanan yang amat panjang..huhuhu...esk bertolak balik..wah penat n tak sabar rasanya...
tp bnyk pengalaman aku kutip kat sabah n sarawak(esp pengalaman jalan kaki yg agak jauh..huhu)..selain first time nek flight..first time makan lobster..huhu,,and hari ni first time nek bot seberang sg p beli kek lapis..
bile p jejauh ne of course nak beli souviner untuk org2 disana..disebabkan masalah kewangan dan keperluan berjimat cermat..terpaksa la hadkan limit perbelanjaan..so ape yg mampu beli la..beli cket untuk family, untuk family lg satu(opsss...bakal..heheh)...n untuk kengkawan..tp tak bnyk la..huhu..mcm bese kat sabah tmpt org slalu pegi, beli mutiara, beli makanan - kuih cincin n amplang...kat sarawak plak..kuih lapis..n lagi satu senduk kayu...hehehe..merasa la nanti dpt senduk kayu sorg satu..hehehe
key..penat sgh ari ni..yus dah lama da membungkus dirinya ngan simut..huhu..aku lak tlg diorg pack..tp cket je..tak larat den..penat jalan kaki nak p nek bot...
daaaaa.....
tp bnyk pengalaman aku kutip kat sabah n sarawak(esp pengalaman jalan kaki yg agak jauh..huhu)..selain first time nek flight..first time makan lobster..huhu,,and hari ni first time nek bot seberang sg p beli kek lapis..
bile p jejauh ne of course nak beli souviner untuk org2 disana..disebabkan masalah kewangan dan keperluan berjimat cermat..terpaksa la hadkan limit perbelanjaan..so ape yg mampu beli la..beli cket untuk family, untuk family lg satu(opsss...bakal..heheh)...n untuk kengkawan..tp tak bnyk la..huhu..mcm bese kat sabah tmpt org slalu pegi, beli mutiara, beli makanan - kuih cincin n amplang...kat sarawak plak..kuih lapis..n lagi satu senduk kayu...hehehe..merasa la nanti dpt senduk kayu sorg satu..hehehe
key..penat sgh ari ni..yus dah lama da membungkus dirinya ngan simut..huhu..aku lak tlg diorg pack..tp cket je..tak larat den..penat jalan kaki nak p nek bot...
daaaaa.....
Friday, September 5, 2008
Mereleasekan tensen jap...
Penat gle kurasekan ari ni...setelkan mende untuk g sabah sarawak..tp ade satu mende lagi aku tak wat lagi..adeh..tp aku dah penat..esk2 la aku buat..huhu
Malam ne ade majlis berbuka puase kat restoren felda villa ape tah..korg nak tgk menu die tak?..hoho..terliur siot...
so sdg bersabar menunggu waktunye tibe..hehehe...mintak2 la makanannye sesedap yang diwarwarkan yea...satg nak bodek bos mintak wit raye lebey cket leh tak?..hohohoho..da menong da aku ne...yea pg tadi aku sakit pewot lg..ade la lam 3 kali p toilet..lembik selembik2nye..huhu...petang ne plak ditugaskan jadi usher tunjuk seat para tetamu..adoi la..mintak2 aku tak pensan kat ctu..
aku rase ade yg tak kene la makanan kat kelantan tu..balik je smpi skang aku tak bek2 lagi..huhu..ape la diorg letak yea..huhu...
esk aku akan bertolak p sabah..huhu..first time nek flight..siap kene ejek ngan bos..sabo jek la..tapi takpe, satu pengalaman baru untuk dicuba....nanti kalo free akan ku update blog ne..kalo idok tg ler seminggu lebih lagi..huhuhu...
adios amigos..
Malam ne ade majlis berbuka puase kat restoren felda villa ape tah..korg nak tgk menu die tak?..hoho..terliur siot...
so sdg bersabar menunggu waktunye tibe..hehehe...mintak2 la makanannye sesedap yang diwarwarkan yea...satg nak bodek bos mintak wit raye lebey cket leh tak?..hohohoho..da menong da aku ne...yea pg tadi aku sakit pewot lg..ade la lam 3 kali p toilet..lembik selembik2nye..huhu...petang ne plak ditugaskan jadi usher tunjuk seat para tetamu..adoi la..mintak2 aku tak pensan kat ctu..
aku rase ade yg tak kene la makanan kat kelantan tu..balik je smpi skang aku tak bek2 lagi..huhu..ape la diorg letak yea..huhu...
esk aku akan bertolak p sabah..huhu..first time nek flight..siap kene ejek ngan bos..sabo jek la..tapi takpe, satu pengalaman baru untuk dicuba....nanti kalo free akan ku update blog ne..kalo idok tg ler seminggu lebih lagi..huhuhu...
adios amigos..
Wednesday, September 3, 2008
At Last...
At last..a week break after 4 weeks on the run...sabtu je ade kat umah membuat aku penat...kadang2 sabtu pon aku kuar...hohoho...melepaskan rindu...:P...tp break pun..ramadhan dah bermula...huhu..satu rutin baru perlu dijalani..
Sbnrnye ade banyak cite about our outstation journey...tp malas la plak nak upload ganba bebanyak kat cne..lmbt..huhu..kene upload sesatu lak tu..so aku jadik malas...hehehe...
Next week kene p sabah n sarawak plak..adui...jauhnye..di bulan2 puase ini...tak dpt kubyg keletihannya...ape pun kene hadapi dgn senyuman...huhu..
Last week, a day before puasa..something sweets happen..sweet sgt..tp takleh cite...bile dah tibe masanya aku cite kat cne...skang kene senyap2 dulu...:P...tp tu la..ada je yg suke mengganggu kan bile kite sedang berhappy2..adoila...
Kdg2 nak jek aku jerit kat tingge org tu..."PLEASE LEAVE US ALONE...FOREVER N EVER"..Boley tak?....nape la die tak paham2...hai, entah la..
Tgk mood aku dah terganggu balik..pepagi dah emo..ish2..mane kengkawan aku neh...meh la jenguk blog aku neh weh...sob3...
Sbnrnye ade banyak cite about our outstation journey...tp malas la plak nak upload ganba bebanyak kat cne..lmbt..huhu..kene upload sesatu lak tu..so aku jadik malas...hehehe...
Next week kene p sabah n sarawak plak..adui...jauhnye..di bulan2 puase ini...tak dpt kubyg keletihannya...ape pun kene hadapi dgn senyuman...huhu..
Last week, a day before puasa..something sweets happen..sweet sgt..tp takleh cite...bile dah tibe masanya aku cite kat cne...skang kene senyap2 dulu...:P...tp tu la..ada je yg suke mengganggu kan bile kite sedang berhappy2..adoila...
Kdg2 nak jek aku jerit kat tingge org tu..."PLEASE LEAVE US ALONE...FOREVER N EVER"..Boley tak?....nape la die tak paham2...hai, entah la..
Tgk mood aku dah terganggu balik..pepagi dah emo..ish2..mane kengkawan aku neh...meh la jenguk blog aku neh weh...sob3...
Subscribe to:
Posts (Atom)